17 Temmuz 2012 Salı

PARLAK, AYDINLIK, ŞAVKLI


PARLAK, AYDINLIK, ŞAVKLI

Durmaz, dinlenmez yürürüm                   
Her bir yanı görürüm                   
Bütün kara yerleri                   
Işıkla, nura bürürüm
 
Gece uyur, gündüz çıkarım                   
Akşam solar, sabah açarım

Ben parçalanırsam Dünya da göçer
Kur’an’da adım “şems” diye geçer

Yazın benden kaçan çoktur                   
Kışınsa aramayan yoktur

Hem yaşatır, hem yakarım                   
Benden doğar, kış bahar yaz                   
Ta ezelden beri varım                   
Ben olmazsam hayat olmaz
Atalarımız boşuna söylememişler
Benim girmediğim eve
Doktor girer diye
                  

Mavi atlas içinde 
Altın tasım ben
Kısacası, açıkçası, Türkçesi:
Nar tanesi, nur tanesiyim                   
Dünyamızın bir tanesiyim





                                                               GÜNEŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder