16 Temmuz 2012 Pazartesi

DEĞİRMEN



              
             
DEĞİRMEN* Mustafa Baydemir
 
Herkesi, her şeyi ögüten bir  değirmenim ben               
Çarkımı kimse döndüremez,               
Allah'tan gayri               
Ateşimi kimse söndüremez,               
Allah'tan gayri               
Yerimden kimse kaldıramaz,              
Allah'tan gayri 

İçim ateş, dışım taş               
Üstümde milyonlarca baş               
Ucumu bulamazsın               
Dolaş babam dolaş               

Geçmiş milletlere gelen sözü              
Bağrımda ben taşırım              
Doymak bilmez özü               
Bağrımda ben taşırım              
Kara kara gözü               
Bağrımda ben taşırım
Lanetlenen bin bir yüzü
Bağrımda ben taşırım
  
Hiç doymam yerim, yerim ben!
Ne elim var ne ayağım,
Canlı gibi dönerim,dönerim ben!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder